1 |
Sprawdzanie jakości poprzez mystery call
Firmy realizujące usługi związane z obsługą klientów, zarówno współpracuje bezpośrednio z innymi osobami, jak też zdalnie, muszą kontrolować stan jakości swojej obsługi. Można to wykonywać na różne sposoby, a jednym z nich jest badanie o nazwie mystery call, które jest wykorzystywane w sektorze usług telekomunikacyjnych i w firmach, które wykonują połączenia telefoniczne do klientów, jak też odbierają połączenia przychodzące. Badanie mystery call może być zamawiane przez firmy, a zakładem, który umożliwia jego przeprowadzanie, jest na przykład Call Center Training. Firma ta od lat pomaga innym przedsiębiorcom telekomunikacyjnym w podnoszeniu jakości proponowanych usług, organizując w tym celu specjalistyczne szkolenia. Mystery call polega na wykonaniu połączenia do firmy, by anonimowo i bez uprzedzenia sprawdzać jakość, kładąc nacisk na kilka aspektów obsługi klientów. Badacze są doświadczonymi osobami, dlatego wiedzę o co zapytać i na co szczególnie zwrócić uwagę. Call Center Training wskazuje właśnie na szkoleniach, które elementy są najważniejsze.
Adres www:
|
34 470 |
0 |
|